... bo to my oddzwaniamy do Ciebie
        Głównym celem wsparcia i pomocy powinno być jak najszybsze rozwiązanie problemu.
		Naszym zdaniem na najszybsze rozwiązanie pozwala zgłoszenie problemu poprzez formularz z pozostawieniem nr telefonu.
		Pozwala nam to zając się natychmiast w 100% problemem i w razie potrzeby kontaktujemy się z Tobą jeżeli mamy dodatkowe pytania. Po rozwiazaniu problemu kontaktujemy się z Tobą SMSem lub telefonicznie.
		Plusy takiego rozwiązania dla Ciebie: 
			- nie czekasz na połącznie
			- nie czekasz na linii gdy sprawdzamy co się stało
			- nie czekasz gdy połączenie jest zajęte
			- nie wisisz na infolinii czekając na wolnego konsultanta
			- nie słyszysz, że zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego - i kiedyś tam się nim zajmą.
			- nie musisz wysyłać dodatkowych e-mail 
			- nie ma problemów gdy wiele osób chce się dodzwonić w tym samym czasie
			- część zgłoszeń da się rozwiązać automatycznie w chwili zgłaszania
			- pomoc nie jest uzależniona od godzin działania firmy
			- nie musisz w rachunku ponosić kosztów drogich  Call Center zgodnie z zasadą, że  na końcu i tak zawsze płacić Klient